niedziela, 13 września 2015

Nowy blog - nowy adres strony.

Początek dnia rozpoczęty muzycznie. Spałem jeszcze a tu nagle z głośników pobudzająca muzyka, dosyć głośno, tak, że sąsiedzi się pewnie obudzili. Mój facet rozbudził mnie bardzo efektownie. Co leciało? To piosenka, która będzie na końcu posta.

Poranny spacer z moim facetem i doszło do sprzeczki. Niby nic, ale nie obeszło się bez złości. I teraz uwaga: ciotodrama z rodziny homo mieszkającej w Warszawie. Poszło o: odżywkę do włosów. Powiedziałem mojemu lubemu, że potrzebuję odżywkę do włosów. On na to, że po co mam kupować coś co i tak mi nie pomoże. Ja odpowiedziałem, żeby darował sobie takie gadanie, bo sam wydaje mnóstwo kasy na jakieś pierdokosmetyki. Była kłótnia, moje fochy i wychodzenie ze sklepu. Cała historia kończy się wzajemnym przepraszaniem i przegadaniem zdarzenia z wyciągnięciem wniosków, co możemy zrobić, aby uniknąć takiego spięcia w przyszłości. Poza tym co to byłaby za niedziela, gdybyśmy się nie posprzeczali wzajemnie.

Słońce miesza się z zimnym powietrzem, drzewa się wyginają z powodu wiatru. Jesień idzie wielkimi krokami, kurtkę pora wyciągnąć z szafy, pora przestawić się mentalnie.

Wczoraj podjąłem decyzje o założeniu drugiego bloga, mniej prywatnego. W założeniu miało być tak, że na tym blogu miały powstawać cykliczne posty odnośnie muzyki (moje ogromne hobby), na przykład co piątek, aby prywatny blog był taki jak jest, ale urozmaicony tym, co chciałbym dodatkowo przekazać. Uznałem, że przede wszystkim muszę zadbać o porządek i powstał drugi blog . Na tamtym blogu będę zamieszczał posty dosyć krótkie, schematyczne, z piosenkami z płyt, które są tak dobre, że niekiedy ratują całe wydawnictwo, a zostały niezauważone, ponieważ nikt nie wybrał ich na singiel promocyjny. Takie perełki, o których może nikt nigdy nie słyszał, a, kto wie, może zdobędą czyjeś serce. Może moje spostrzeżenia pokryją się z Waszymi...

Adres mojego drugiego bloga to: 




Piosenka z dzisiejszego posta również się tam znajduje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz