poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Muzyka.


Jak powiedziałem tak zrobię, napiszę posta o tych, których słucham jak mi smutno, tych, których cenię za muzykę jaką tworzą i tych, na których płyty nie szkoduję ani grosza! Oczywiście jest wielu artystów, których uwielbiam słuchać godzinami, ale nie umieszczam ich tutaj, ponieważ chciałem okroić tą listę do minimum. Ale postaram się zrobić zdjęcie wszystkich moich płyt, bo może mimo wszystko słuchamy podobnych artystów, a moja "blogowa"  lista Cię wystraszy.


1. Cascada - w sumie to jest zespół, ale głos Natalii Horler czyni każdą piosenkę chwytającą za moje serce, słucham ich od niemalże początku aktywności na rynku, od 2006 roku. Gdyby dopadła mnie największa depresja nie ma lepszego leku niż płyty tego zespołu jedna po drugiej. I błagam, nie chce słyszeć, że to zwykłe bum bum z głośników!!



 2. Demi Lovato - gdybym mógł to bym tą dziewczynę wyprzytulał (pisałem już tak o Beacie Pawlikowskiej). Mocny głos, działa charytatywnie, dodaje siły dzieciakom i młodzieży, która była nękana w szkole przez rówieśników i mówi jak sobie z tym radzić na własnym przykładzie, założyła grupę wsparcia dla biednych dziaciaków i funduje im stypendia. Możecie mówić, że to chwyt, że wszystko na pokaz, ale to przynosi efekty i dla mnie one są odzwierciedleniem siły danego człowieka.


https://cdn1.lockerdome.com/uploads/0b2d9569e40ed1ac80fa53a86b71e66304f48930f749ea93f3eb65a228025d65_large

 


3. Jessie Ware - jej prostota jest jej skarbem! Pisze sama teksty, nie pcha się tam gdzie kamery, żyje sobie spokojnie u boku przystojnego faceta a do tego robi niesamowitą muzykę, która nie nudzi się i za każdym razem odkrywa się więcej i więcej i zaskakuje jakby słuchało się pierwszy raz. Dane nam było być na jej koncercie, staliśmy przy samej scenie i było zajebiście! 


 



4. Loreen - zwie się nieco inaczej, ale każdy kto zna Eurowizję kojarzy ten pseudonim. Jej pierwsze płyta powinna być nagrodzona wszystkimi nagrodami świata. Mistrzostwo zapisane w nutach. Czego nie wyda jest magiczne i jej głos, który zasysa mózg! Odsyłam do pierwszej płyty, a druga, trzymam kciuki, już za kilka miesięcy.


 


5. Edyta Górniak - możecie mówić co chcecie, że diwa od siedmiu boleści, że gwiazdorzy, że nie ma pomysłu i udaje młodą mimo, że do nastolatki jej daleko. Ja tą kobietę lubię i lubię słuchać co ma do powiedzenia. A mówi dużo jak dorwie się do mikrofonu. Głos ma bardzo głęboki i potrafi nastroić mnie pozytywnie.


 


 A na koniec, jak obiecałem, zdjęcie moich płyt :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz