poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Dominique

Wolny dzień, którego nie oddam nikomu!! A jak zadzwonią z pracy to powiem, że leżę cały w gipsie, nie mogę się rusząć, kaput.

Ze wspólnej kolacji nic nie wyszło, nawet alkoholu się nie napiliśmy. Alkohol został nadrobiony wczoraj przed snem. Seks nadrobiony był w sobotę w nocy.

I gdybym miał opisać to co się działo tej nocy to posłużyć się mogę hasłami, które pewnie niejeden z Was wpisuje w wyszukiwarkę szukając jakichś filmów do walenia. Zatem:
#oral #anal #hardfucking #rimming #cumming #bareback

No i mamy też swoją "małpkę"!! Nawet mojemu facetowi już o tym powiedziałem :) Jest taka słodka!! If you know what I mean!

Dzisiaj czeka mnie wizyta u stomatologa. Idę po raz kolejny do tego Pana Przystojnego, który wyrywał mi ósemkę. Zobaczymy co tym razem wymyśli. Ważne aby się uśmiechał i patrzył tak seksownie w moją stronę jak robił to ostatnim razem.

Wiem, post nie jest długi, ale dzisiaj, po tych kilku pracujących dniach czuję się jak pensjonariusz Briarcliff, dlatego piosenka na koniec taka a nie inna:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz