sobota, 11 lipca 2015

Nogi, bolą i krwawią.

Trochę racji w tym, że nogi bolą jest, ale z tym krwawieniem już mniej. Napisałem tak dla atrakcyjności posta. Prawda jest tak, że wkurzają mnie te nagłówki na onecie, które są tak tworzone, aby ktoś wszedł i obgryzając sobie paznokcie czytał te mdłe teksty o niczym. A mimo wszystko nagłówki stworzone są tak jakby tam największe tajemnice świata były wypisane. Dzisiaj u mnie jak na onecie!

Chodziliśmy dużo po mieście, naoglądaliśmy się fajnych chłopców, jednemu w autobusie nawet pstrykałem zdjęcia aparatem, bo miał tak dużo mięsa między nogami, że musiałem to upamiętnić :) Oczywiście nie mogę tego zdjęcia tutaj wstawić, no bo jak, ale w kolekcji domowej zdjęcie już jest. Mój facet też takie zdjęcia robi a potem pokazuje mi przed snem, co udało mu się upolować. Wiem, posrane są te nasze zwyczaje.

Jeszcze tylko jeden dzień i .... PRACA.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz