piątek, 3 lipca 2015

More about.




Rok urodzenia: 1989

Kolor włosów: ciemny blond

Kolor oczu: zielone

Wzrost: 188 cm (choć w dowodzie mam inną wartość)

Waga: 89 kg

Kutas: HAHA (naprawdę ktoś myślał, że napiszę :P Faktem jest to, że czasami sam podniecam się swoim kutasem).

Rozmiar buta: 47-48


http://www.idrawdigital.com/wp-content/uploads/2013/09/19-da-vinci-anatomy-sketches-1.jpg


Związany emocjonalnie, fizycznie i na inne sposoby z jednym facetem od 2009 roku.

Konto na social media: twitter (z tym, że prowadzone w języku angielskim), kumpello.

Najbardziej boję się: chrabąszczy (a niech suki w końcu wyginą).

Uspokaja mnie po sprzeczce z moim facetem: słuchanie muzyki, jak baaardzo zajdzie mi za skórę to wtedy jest tylko jedno lekarstwo - słuchanie po kolei wszystkich płyt zespołu Cascada.

Gdy mam dzień wolny od pracy to: wstaję bardzo wcześnie i idę po zakupy, a potem sprzątam mieszkanie tak aby o12 mieć już nawet obiad gotowy.

Moim największym problemem jest: wydawanie pieniędzy! Nie umiem oszczędzać (ale i tak lepiej u mnie z tym, niż u mojego faceta).

U facetów uwielbiam: zarost na twarzy, włosy na klacie, porządnie owłosione ręce, szeroki nos.

U facetów obrzydza mnie: obgryzione do krwi palce (jak widzę takie palce to rzygać mi się chce z miejsca).

Pierwsza strona, na którą zaglądam po uruchomieniu komputera: pudelek.pl



Na koniec

piosenka

 z akcentem gejowskim ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz