piątek, 3 lipca 2015

"Nasza" Piosenka

Jak byłem mniejszy to moje koleżanki z sąsiedztwa spotykały się z chłopakami. One mimo, że w podobnym do mnie wieku zaczynały już związki, bo siłą rzeczy starsi chłopcy interesowali się 13-to, 14- latkami. Wówczas każda z nich mówiła o piosence, która jest jej i jej ówczesnego chłopaka. "O, nasza piosenka leci" - mówiły z iskierkami w oczach. Od tamtego momentu wydawało mi się, że każdy związek dwojga ludzi ma swoją piosenkę, że ona musi być. Zastanawiałem się tylko jak dokonuje się takiego wyboru.

Potem zrozumiałem, że to samo przychodzi, że piosenka zaczyna nam się z kimś kojarzyć i wówczas staje się "tą" piosenką. Na pewno każdy z nas ma kilka piosenek, które w lepszy bądź gorszy sposób kojarzą nam się z kimś lub jakimś wydarzeniem.

Ja z moim facetem mamy swoją piosenkę, która naszą stała się po prostu, ot tak, naturalnie, bez robienia niczego na siłę, za bezsłowną zgodą obu stron. Link poniżej:




Piosenka jest dosyć stara, ale wydanie płyty z tym kawałkiem nakłada się na nasze początki.

Ciekawy czy wy macie dużo takich sentymentalnych piosenek?!


p.s. Wiem, publikuję post za postem, ale jakoś mam natchnienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz