wtorek, 31 maja 2016

Krótko i...

... na temat.

1. Wyjazd do Trójmiasta anulowany, dzisiaj rano miałem telefon. Powód: jedna z osób się rozchorowała. Jedziemy wszyscy albo nikt.

2. Tą rozchorowaną osobą jest moja kierowniczka. Nie będzie jej kilka dni. Akurat jest najwięcej rzeczy do zrobienia jutro. Rozliczenie godzin pracy pracowników za maj, trzeba dokończyć robić projekt, który ma ruszyć za dwa dni, raporty zrobić za miesiąc poprzedni, do tego mieć na to czas, a mi go, kurwa, brakuje a jutro tym bardziej będę w czarnej dupie. Dlatego zamiast na 8-mą idę na 6-tą. No chyba, że nie będę mógł spać, to pojadę na 5-tą.

3. Jutro muszę wziąć na dywanik dwóch pracowników i oznajmić im, że od lipca już nie pracują.

4. Mam być uśmiechnięty, przystojny, wyspany i mam nie narzekać.






Jeżeli znacie jakiś cud-medikamen, abym nie zwariował, lub numer do jakiegoś szamana, który obdarzy mnie cierpliwością  - piszcie.



6 komentarzy:

  1. Krótko i na temat: powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Najmilejszy:)))...na dywanik miałeś brać TYLKO MNIE;)....takie uroki bycia szefem,niby jakieś"profity" firma proponuje ale obowiązkami i wymaganiami tak obłożą człowieka,że w d...e robi się wino.Raport,sraport,stan,sran,
    aproksymacja,sracja i wszystko na już,na teraz.To nie na moje nerwy i zdrowie wolę być szeregowym pracownikiem,odwalam swoje,mam przywilej niewiedzy...zdarzało mi się zastępować kierowniczkę gdy była na urlopie...orzesz kurwa ile tych papierkowych dupereli,raportòw tygodniowych,miesięcznych,
    zamówień...na chuj mi to potrzebne....aaaa tak-panie Ziutku/fiutku trzeba się rozwijać,nie stać w miejscu...ble,ble,ble...jeśli chodzi o szamana to zchęcią poczarowałbym Twoją różdżką;)byłbym Twoim Gandalfem,czarodziejką z księżyca i Rumburakiem w jednym:)))
    Trzymam za Ciebie kciuki Miły.
    Kornik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze mnie rozbawiasz :)

      To jak z tą różdzką? Chętnie pobawię się w czarodziejów :)) :P

      Usuń
  3. Hey Patryk ;-)

    sporo czasu minelo...i nie, nie zapomnialem o Tobie, ale jak widze nic nie przegapilem. Cos kiepsko idzie Ci to pisanie, i nie mam namysli quality, a amount. Wiem wiem...praca, praca, praca. W sumie to Ci sie nie dziwie, prowadzilbym bloga, wypalilbym sie zapewne po miesiacu;-) a czytajac niektore komentarze, najchetniej rozpalilbym ognisko i dorzucil drzewa...If you know what I mean...ale ze mnie hetero dupek^^

    Z mila checia poznalbym siostre Twojego "meza" o ile ma 18­­­+. Od jekiegos czasu zastanawiam sie czy to Ty jestes na tym malym zdjeciu profilowym, zapewne nie??? Zarost i kitka na glowie..haaha..czemu nie, teraz jest na topie. Zarost juz mam od dluzszego czysu, a co do wlosow, jak na razie pozostane przy Undercut.

    Chyba nie mialbym serca zwalniac ludzi z pracy, ale do wszystkiego idzie przywyknac. Cieszy mnie fakt, ze bedziesz mial 3tygodnie urlopu iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ze wreszcie wpadniesz na wies odwiedzic mame;-). Fajnie, ze poznales inna pare geji, z ktora bedziecie mogli w spolnie spedzac wolny czas. A co do Mlodego- napalony, szukajacy przygody, nie doswiadczony przez zycie, mily chlopak, ktoremu sie dopiero oczy otworza jak trafi na takiego co ta jego niewinnosc i naiwnosc wykorzysta i chlopaka porzadnie wyrucha. Nie zycze mu tego, ale tak sie to zapewne skonczy.

    No nic, trzymaj sie i do nastepnego razu!
    Kolega Hetero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! :)

      Szczerze, to uznałem już, że zapomniałeś o mnie, że blog wykasowany z paska z favorities, że już padłem w niepamięć. I nawet smutno mi się zrobiło, że tak bez pożegnania...

      Siostra Męża ma lat 24, jest o trzy lata młodsza ode mnie. Więc można poznawać, swatać i inne gimnastyki wykonywać :))

      Co do zdjęcia to... hm... nie moje :D ale to nie oznacza, że nie mogę się pokazać, mogę, ale nie na blogu :) Ta kitka na głowie to ułatwienie, w końcu nikt nie lubi jak coś go w nos łaskocze. Do pracy chodzę normalnie, z włosami zaczesanymi ręką do tyłu. Nie czułbym sie swobodnie z kucykiem. Kusyk jest casualowy, a nie formalny. Wolę jako kierownik być formal.

      Wszystkiego dobrego mój kolego! :)

      Usuń