środa, 19 czerwca 2013

Ząb.

Męża strasznie bolał rano ząb. Nie obudził mnie tylko się męczył po cichu. Rano poszliśmy do dentysty. Czeka leczenie kanałowe, póki co ząb zatruty. Jednak boli nadal. Chyba tak ma być?!

Upał nad Warszawą niesłychany. Nie lubię takiej pogody, chciałbym mieszkać w Anglii gdzie deszcz miesza się z promieniami słońca i gdzie ludzie mają inne nastawienie do świata.

Zamówione płyty już są do odebrania w Empiku. Jednak dzisiaj chyba nie jadę, zrobię to w piątek, wtedy też mam wolne.

Kontakt z tym jednym poznanym facetem "zajętym" nadal utrzymuję, ale wyłącznie w celach edukacyjnych nad zdradami między Polakami. Ostatnia wiadomość brzmiała: przepraszam, że ta wiadomość jest krótka, ale moja dziewczyna poszła się umyć a nie chce zeby mnie przyłapała. 

W głowie się nie mieści.

Zabieram się za czytanie gazety Twój Styl. Zrobię jeszcze tylko kawę i wypiję w śnieżnobiałej filiżance myśląc jakim szczęśliwym facetem jestem.

Bywajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz