poniedziałek, 17 czerwca 2013

Faceci hetero.

Facet, jak facet, myśli o seksie. Odnoszę wrażenie, że w związkach gejowskich mężczyźni potrafią mówić bardziej otwarcie o swoich seksualnych potrzebach. Związki mieszane mają gorzej. Kobieta-wielka dama, wstydliwa, a bo nie wypada, a jej facet nie ma nawet pola popisu i tłumi w sobie te potrzeby. Ja kobiety bardzo szanuję. To powoduje, że nie umiałbym uprawiać seksu z kobietą. A seks jest potrzebny.

W internecie jest dużo stron z kamerkami. Jest też jedna polska, na którą czasami się loguję razem z Mężem i zabijając czas piszemy jako "napalone laski" z facetami. I co można zauważyć? Zajęci faceci wymachują kutasami przed kamerą nie ukrywając, że "żonka w pracy" albo "żonaty". Pisałem z jednym bardzo długo i w końcu powiedział, ze ma dziewczynę, że ona jest teraz w pracy ale musi niedługo wyjść, odebrać ja spod firmy. Zasugerował, że pewnie świadomość, że jest z kimś w związku go przekreśla w moich oczach. Rzecz jasna napisałem, że nie. Niech myśli, że robi dobrze. Ale nie robi dobrze.Wielu facetów hetero w związkach robi źle. Ale co jest tego powodem? Dlaczego faceci żonaci zdradzają?!

Czy tego chcemy, czy nie, geje mają łatwiej i lżej. Nie musimy trafiać na dobry nastrój żony/dziewczyny, bo nasz facet/Mąż zawsze będzie miał chęć na seks. I żeby nie było, że tylko seks mi w głowie, ale każdy przyzna mi rację, że seks daje dużo satusfakcji, podbudowuje i daje wiele przyjemności. A teraz idę do kuchni robić śniadanie Mężowi. Może i na jakiś seks się załapię w sypialni :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz