środa, 26 czerwca 2013

Rozstania.

Eh... Smutne jest to gdy ludzie się rozstają. Dzisiaj się dowiedziałem, że kolega-gej rozstał się ze swoim facetem. Byli co prawda tylko 5 miesięcy, ale mój znajomy bardzo to przeżył. To wydarzenie skłoniło do refleksji nad tym jak ciężko jest się dobrać na całe życie. Nie da się zmusić kogoś do kochania, albo ktoś kocha drugą osobę albo nie. Tak się cieszę, że jestem z osobą, która odwzajemnia moje uczucia. To już 3 lata i 7 miesięcy. Dokładnie dzisiaj mija nasza miesięcznica. Kocham Cię, Wariacie :)

Płyty odebrane z Empiku, w między czasie dokupiłem jeszcze jedną. To chyba uzależnienie!

Od czterech dni walczę z bólem gardła. Jutro i pojutrze jestem w pracy po 12 h. Coś czuję, że szybko nie wyzdrowieję.

p.s. Mój ukochany właśnie wziął prysznic i biega na golasa po mieszkaniu. Podkreślam, że bardzo lubię gdy chodzi na golasa. No co, z natury jesteśmy golasami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz